kalau nk share or copy, saya x kesah pown.. tp bgtau la and if possible, link kan la sekali blog saya yer.. sekian~

Friday, February 11, 2011

bla....bla...bla.......

bosan! setiap hari on9 FB,
x abes2 baca status org bercinta..
ye la.. tau la awak tu ade bf/gf,
tp x payah la kowt nk bgtau 1 dunia..

kalo tgh bahagia, 
amboi! bkn maen lovey dovey lg status masing2..

tp kalo tgh perang dunia,
x habis maki hamun dan mcm2 carutan kt status tu..

aigoo~ ape la nk jd dgn bebudak zaman skunk nie..
*ceyh! cara ckp mcm aku bebudak zaman dulu2 la plak kn..haha..*
*aku bukan dari zaman flinstone oke? hihi..*

aku menulis nie bukan la nk berlagak perfect..
tp honestly, korunk yg laen2 nie x rasa muak ker tgk??
*fyi, aku tulis ni bkn atas dasar aku jealous korunk ade gf/bf..*

based on my observation, 
*cewah! omputih la plak..! hee~..*
majoriti yg status leleh2, lovey dovey bukan maen nie bebudak skola..
or better terms, underage..
*aku x anti-budak skola oke..*

bkn ar nk ckp ape..
aku pown pnah jd bdk skola gak satu ketika dulu..
*nie bukti aku penah ke sekolah! hahaha..*

zaman 2 pown da ade gak myspace, ade da friendster..
tp xde la pulak aku tgk status2 yg mcm kt fb nie..-.-'
msti ade org akn ckp mcm nie,
"kalo meluat, sape suh kau baca status diorg??"
btol x?? bkn sje2 ske aku nk bce..
aku pown curious la kjup2 kau update status..
kalo skali skala no harm la kowt..
tp kalo da stiap status nk update pasal psgn masing2,
x payah la kwn dgn org laen..
sbb aku sure org xnk tau sgt pown hal percintaan korunk 2..
da la update stiap 5 minit...
"ugh! oiy..! semak la kt news feed aku..!"
smpai akhirnya aku terpaksa membuat keputusan utk hide jew kau!
mwuahahahaha!!! aman ckt..=)

"kenapa x remove dr friendlist jew.. kn senang..!"
oh! ini adalah kerana aku mmg TAK SUKA n TAK RETI nk remove2 org nie..
apatah lg nk block2 org..
agk2 aku x ske, aku hide jew la.. 
bkn ssh pown.. so ibaratnya ko 2 x wujud pown kt fb aku..

hehe.. oke! nie da melalut sgt nie...
sbnanyew entry nie nk tulis mnde laen..
tp sbb terlalu emo dgn pasangan bercinta kt fb,
terus da melalut ke mnde laen..-.-'
next entry jew la baru aku cter ape yg aku nk cter..

p/s: seperti biasa, merepek, merepek dan teruskan merepek..! bla.....bla...bla........

No comments: