kalau nk share or copy, saya x kesah pown.. tp bgtau la and if possible, link kan la sekali blog saya yer.. sekian~

Saturday, February 12, 2011

alien oh alien!!

guys! nie salah korunk!!
azharul azwan dgn muhammad bin abdullah..
*npe salah diorg??
sbb diorg la yg bwat aku nk post entry kali ni..

conversation d tgh malam bersama azharul azwan membincangkn topik mengenai alien..
*ha??!!wth ckp psal alien??*
ha 2 la psal.. ntah mcm mne bole ckp psal alien..
aku nie bab2 alien nie aku sensitif ckt..
knp?? sbb en.bf panggil aku alien..-.-'
knp dia panggil aku alien, aku pown x pasti..

dulu mse kecik2,
ade mnde alah alien workshop 2..
sbnanyew la aku pown xtau function alien workshop 2..
tp logo dia chanteq!
so aku banyak la kumpul sticker2 alien workshop nie..
lambang dia mcm nie..
sticker2 yg aku kumpul dlu, lbeyh kurg mcm nie la..
da ade bnyk2 aku tampal kt beskal aku..haha..
kt hampir sume brg aku ade sticker nie..
betapa obsesnya aku kt alien suatu ketika dulu..hehe..


oke enough!
bler sebut alien, aku imagine makhluk yg lg kecik dari aku..
pelik ckt muka dia, pastu buat bunyi2 pelik..
aku reti wat bunyi 2, tp nk taip bunyi 2 mcm mne aku xtau..haha..
yg aku tau, alien 2 comel dan mengeluarkan bunyi comel kalo nk ckp..
sbb kalo tgk kt cte2 cartoon pown, alien 2 mmg adorable!!
dgn piring terbang diorg..hahahha..

tgk monsters inc???

tgk jew cte lilo & stitch, isn't dat stitch is cute?! 

well, nie definisi aku tentang alien la..
itupown SEBELUM zarul ckp kt aku,
ble sebut alien jew, dia imagine nie


disgusting!!! i noe.. ugh!!
i don't know..they r simply cool BUT eeuuuwwww!!
sumenye salah zarul.. aku terus TERubah perception aku terhadap alien..
drpd comel dan adorable kepada cool but disgusting...

pg nie pulak en.bf call..
baru pkul 9.27am, dia kelentong aku ckp da pukul 12..
drpd mamai2 aku terus segar..! ugh!! kena tipu..
sungguh kurang asam.. bergurau katanya..-.-'

ckp2..merepek2.. lpas 2 mcm mne ntah bole cte psal alien jgk..
aigoo~
mmg xde topik lain agaknya...
aku pown tnye la en.bf, ble sebut alien jew, ape yg dia bayangkan..?

cute mcm nie

or

erk! mcm yg bawah nie..
tp nmpknya aku salah..
dua2 pown bukan..
bler sebut alien, dia imagine alien 2 mcm nie..-.-'

*ye..saya sedar ini picca saya..-.-'*

arghh!! rasa cm nk menjerit jew pagi2 nie..
muhammad, u r so mean!

tp xpe.. aku akan teruskan research aku tentang alien..
hahaha..alien tetap comel pada aku..
ckp la ape korg nk ckp, aku x pedulik! haha..
oke da.. aku lapar..! nk g makan masak dulu..
en.bf, i nk g blaja masak nie!! hehe..
chow blog..mmuaxh2!!
assalamualaikum~

p/s: agak2 kn kalo la alien 2 btol2 wujud, korunk yg lelaki nie terpikat x kalo rupa diorg mcm nie..hahaha...LOL..

No comments: