kalau nk share or copy, saya x kesah pown.. tp bgtau la and if possible, link kan la sekali blog saya yer.. sekian~

Saturday, March 19, 2011

hai all :)

ererrr ! assalamualaikum all. hah. all ! all !

sini mau selongkar satu penyelongkaran yang tak pernah dibuat org. hehe. sebenornye ini semua berkaitan dgn blog ni. tetibe saye/aku/gua/i dijemput utk menaip di blog ini. haha. jadik saye/aku/gua/i takleh a nk bazirkan peluang utk membongkar rahsia y kat blog ni. hehehe. tp la kannn saye/aku/gua/i rase nanti mesti owner blog ni akan murka then tak kasik saye/aku/gua/i post kat blog dye dah kan ? ape kate korg ? haaa.

ni la saye/aku/gua/i nk cite serba sedikit pasal name blog ni. korg paham ? korg tawu ape mksud dye ? haa. owner ni men tarok je sbb dye dengor dr membe dye. katenye lah kan. pastu mule2 saye/aku/gua/i memg da agak ni french pastu saye/aku/gua/i tny la owner ni ape mksudnye name blog ni ? pastu dye ckp laa. you make me smile. wahh. memg smile saye/aku/gua/i pastu. pegi google translate jumpe ni ! vous me faites sourire. haha. korg tak caye korg pegi cube try test ! bunyik memg la dkat2 nak same tp memg tade mksud ah gini. try pegi translate. ni mksd dye você me faz will leave hmm. korg try suda ?

btw. saye/aku/gua/i nak minx maap kat owner blog ni. hehe. mesti tgh bengang tuu. tp apakan dayaa. sabor jelahh. haha. :) peace yaw

No comments: