kalau nk share or copy, saya x kesah pown.. tp bgtau la and if possible, link kan la sekali blog saya yer.. sekian~

Monday, January 31, 2011

$upErB! cOoL! aNnoYinG!

kalo korunk nk tau, tyme aku start taip entry nie,
aku baru sahaja smpai umah dari berpoya-poya jalan2 dgn mmbe aku..
*x senonoh btol ank dara nie.. da kul 3.24 baru nk balik umah..-.-'
mne la ko pegi kn pagi2 buta nie..haisyh~*
aku pegi tgk wayang td...superb!!!
dgn keadaan melaka yg x berenti ujan dr 2 ari lpas, 
aku bole plak pegi tgk wayang memlm buta kn..
tebal la pulak lapisan lemak kulit aku nie..haha...

SHAOLIN MEMANG SUPERB!!


siyes x tpu!! mmg best!
tp aku rse kalo wat 3D cnfirm la lg best!!!!!
*haha..demand la pulak aku nie kn?!*
tp mmg berbaloi la aku mmbe aku kuarkn dwet td..
haha... 

last few days aku kuar dgn en.bf pown tgk wayang gak..
tgk cte green hornet..tp aku xnk puji cte nie..
cte nie 3D tp kalo x tgk gne spec 3D 2 pown xpe...
honestly, x berbaloi la pay 4 da 3D..
x mcm 3D pown.. 

*en.bf, saya nk kete mcm nie 1 yer kt umah nnt..hahahaha...*


TAPI......
kt cte nie aku nk puji JAY CHOU!!
hensem tahap maksimum la dye!! hahaha..
cool habes.. smpai en.bf pown tidak diabaikan dpedulikan..
hahahahahha..*gelak jahat*



*aigooooo...im droooooooling~*

btw, td kuar dgn mmbe aku 2 pnye mmbe skali..
hampeh! sorg pown aku x knal..
sudahnyew aku dok diam jew la...
dan oleh kerana itu, aku dpt dialog nie..
"AMIR, GLER SOMBONG AWEK KO!"
ade 2 bnde jew aku nk tegaskn kt ayat ats nie..
no 1. saya BUKAN awek dye
dan
no.2 kalo saya sombong, awak sakit perot ker???

bkn la nk ckp ape...
agk2 ar..first tyme jmpe..
ko expect ape..?? aku borak sakan dgn ko??
padahal knal pown x...aigoo... tp yg gurl sorg nie chanteq!
mke tip top! comel jew..tp apesal awak pkai skirt tgh2 mlm buta nie,
pegi tgk wayang, dgn hujan yg da 2 ari x berenti...
pas2 ngadu sejuk..-.-'
sape yg nk dpersalahkn?? haha...
oke cukup!! xnk komen lbey2 psal outfit dye..
walau mcm mne pown, cik akak, awak comel!
*lesbian nyew ayat aku nie*

p/s: kawan2, saya bukan lesbian oke?? haha.. 

No comments: